31. december 2016

Godt nytår og årets gang i 2016

Snart nytår og tid til at kigge tilbage på året, som snart er gået.
Jeg har ikke været særlig aktiv, med at lave nye opslag på min blog - nok fordi aktivitetsniveauet ikke har været særligt højt i mit syværelse. Jeg lavede jo bloggen for at have en logbog over, hvad jeg får lavet, og det bliver jo alligevel til en del ting i løbet af et år. Mest mindre brugsting.

I det kommende år vil jeg forsøge at få syet nye billedetæpper.
Med stor glæde har jeg modtaget forespørgsel om at medvirke i den kommende påskeudstillng i Sct. Hans kirke sammen med flere andre kunstnere og kunsthåndværkere. Det plejer at være en meget spændende og alsidig udstilling. Inspirationen til udstillingen er "Lysvæld bag ved lysvæld i himlen ind" fra morgensalmen "Se, nu stiger solen".

Det kommende år vil også byde på udfordringer, som jeg helst ville være foruden. Jeg har fået konstateret tilbagefald af brystkræft, og har fået fjernet en tumor. Onkologen har foreskrevet 25 strålebehandlinger og antiøstrogenbehandling. Lige nu på går opheling efter operationen.

Rigtig godt nytår til alle, som læser med på min blog.
Det er så dejligt og jeg er så glad for, at en del også skiver en kommentar eller sender en privat mail, da det gør det sjov at have en blog og dele oplevelser og følge andre bloggere fra nær og fjern.

Kh Lisbeth





3 kommentarer:

  1. Du ønskes et rigtig godt 2017. Håber at strålebehandlingen vil gå godt uden komplikationer, så du vil få kræfter til de nye udfordringer på den kreative front.
    Det lyder spændende med nye billedtæpper. Du er den rette til at deltage i påskeudstillingen i Sct. Hans kirke.
    ������

    SvarSlet
  2. Kære Lisbeth.
    Tak for dine søde ord på bloggen. Jeg er desværre hellere ikke så blog-aktiv mere og ser først dit opslag nu. Ønsker dig det allerbedste for tiden frem. Håber, du kommer godt igennem behandlingen og finder energi til hobby gøremål trods alt.
    Kh Anne-Mette

    SvarSlet
  3. Flotte ting du har laget.
    Så trist at du har fått tilbakefall. Skjønner at du får et tøft år med alle behandlingene. Ønsker deg lykke til!!
    En god klem fra meg

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg og kommentar