7. september 2012

Syværelset er helt klar

Så er jeg endelig kommet helt på plads i mit nye syværelse, og det er blevet et rigtig rart rum.


Der er blevet plads til både et sy- og et klippebord fra Ikea. Bordhøjden kan justeres, så bliver der brug for mere bordplads ved quilting kan klippebordet sættes ned i højden. Symaskinen har testsyet lidt og hvad blev det så? Et par bløde sybokse ala Maria er quiltet og klar til at få isyet lynlåse. Et tæppe fra Ikea luner og hygger, selvom trægulvet nok er mere praktisk, men jeg holder meget af at gå med bare tæer.

Samtidig har jeg fået aet alle mine stoffer fra gemmerne og sorteret lidt i dem. Faktisk blev jeg lidt overrasket over, hvor mange stoffer jeg har! Mange gode stofrester/fraklip har jeg fået fra flere, som ved at jeg syr. Det giver udfordring at få stofrester og givende når det lykkes at få noget syet af dem. Nogle stoffer havde jeg helt glemt!

Det glæder mig meget at få kommentarer til min blog, tak for dem. Dejligt at min blog også har fået nogle faste læsere velkommen til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for dit besøg og kommentar