9. maj 2013

Forår i luften

De sidste par måneder har været usædvanlig tørre - næsten uden regn - så jeg har næsten ikke været at se, når jeg har nusset i haven, da jeg har været gemt i støvskyer.
Endelig regnvejr, afløst af byger med sol imellem, og haven ser så fin og "nyvasket" ud.

Inde på syværelset leger jeg med de fine stoffer fra mit sidste indlæg på min designvæg. 
Jeg har en plan, men jeg venter lidt med at skære og sy mere.
Imens jeg tænker, har jeg syet nogle hagesmækker efter idé fra sewshesews - dog bruger jeg vådligger frotte til bagside, så de bliver vandtætte ;-)

og én mere med restequiltstrimmel midt på
Da de skal tåle hyppig vask er restequiltestrimlen forstærket med vandrette syninger inden sammensyning med bagside-frottéen.
Modellen er en klassiker, som findes rigtig mange steder med lidt forskellige mål.

Timotei har syet de skønneste hagesmækker i marimekko-stof.

Og lidt fotos fra haven
og forspirringen er i gang med Tagetes og Latyrus (ingen fotos!)
både bredsået i flamingokasse og enkelvis i små potter
kh Lisbeth

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for dit besøg og kommentar