14. juli 2013

Og vinderen af min Giveaway blev

Allerførst tusind tak til jer alle, som har lagt en kommentar og velkommen til nye faste læsere af min blog både fra Danmark og andre lande. Det er dejligt med Google Translate, som gør det muligt at forstå det skrevne, også selvom den computer oversatte tekst til tider kan være noget pudsig.
 
Og hvem blev så vinder af min Giveaway?
Ved lodtrækning blev det Bente, som både lagde en kommentar og nu også følger mig på Bloglovin´


Jeg har bestemt, at jeg vil klippe et panel mere af stofstykket med quiltedamer, og det vil jeg gerne sende til Jette Lebahn
da din idé med at sy hjemmesko af stoffet lyder så spændende.

Vil I sende mig en mail på lisbethmadsenhj (@) gmail.com med jeres adresser, så sender jeg et panel med Loralies quiltedamer til jer.

 
God søndag til jer alle.
KH Lisbeth

2 kommentarer:

  1. Hej Lisbeth - hvilken overraskelse ;-) havde åbenbart overset din mail, men jeg siger tusinde tak for de skønne quiltedamer - jeg synes jeg kan genkende lidt af mig selv i dem... jeg vil helt sikkert omsætte et par stykker af dem til sko i løbet af efteråret. Så lur på bloggen - det bli'r sjovt at lave ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. som svar på dit spørgsmål så bruger jeg lige p.t. filtplader købt i Søstrene Grene :-)

      Slet

Mange tak for dit besøg og kommentar