26. oktober 2013

Så er der kaffetid

Allerførst rigtig mange tak for jeres kommentarer og mails til mit sidste indlæg, om min kaffeservietter skal være med hjerter eller ej. Flest stemmer for hjerter. Lige nu overvejer jeg, om de skal applikeres på med knaphulssting, eller om jeg skal anvende en anden af de sømme, som min symaskine kan, og om der skal udsmykning på begge sider.

Imens har jeg syet nogle flere kaffeservietter, stadig med stof fra lager, som jeg har quiltet sammen med lidt tynd pladevat.

og den anden side

og et par mere julede af slagsen, stof med guldtryk og gyldent skråbånd. 
Samme stof på begge sider.
og så er der kaffetid 
- eller tid for et krus lakridsthe
Disse kaffeservietter skal ikke have mere udsmykning.
Her er der gråt og regnfuldt og så dejligt at sidde indendøre og sy.
God lørdag
KH Lisbeth

1 kommentar:

  1. Kjempefine kaffebrikker med fin quilting! :) Her er det også grått og det regner litt. Koselig å sitte inne med bloggen. Skal sy litt snart tenker jeg. :) Du finner sikkert en fin søm som du kan applikere hjertene med. :)
    Ha en god søndag!

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg og kommentar