14. februar 2015

Restequilt og slippe kontrollen næsten

Jeg er blevet givet en pose stofrester, og det er så spændende og udfordrende. Da de fleste rester var lange strimler, skar jeg dem op i strimler af 2" som svarer til 5 cm. Syede et mønstret strimmel sammen med en ensfarvet, og skar igen op i 2", og er nu igang med at sy dem sammen igen til en 4-blok.
Normalt er jeg en kontrolfreak, og måske derfor er det sjovt at udfordre sig selv og lære af det, og så har jeg en god følelse, når det lykkes mig at lave gode ting af "ingenting". Alle stofferne er af bomuld. Jeg må lige have syet lidt mere, så jeg kan se om mit projekt lykkes.
God weekend.
KH Lisbeth

1 kommentar:

  1. Det ser spændende ud, og helt sikkert får du fine ting ud af det, som jeg vil glæde mig til at se. God weekend.

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg og kommentar