3. marts 2013

En ørn mere

Denne ørn syede jeg i 2009 og den meget inspireret af min læremester i syning af billedquilts - billedkunstner Solvejg Refslund
Jeg har brugt diverse stoffer fra skuffen og masser af tråd og lidt tyl og garn. Indrammet med hørlærred og monteret i en ramme. Min ældste datter Tina fik den, da hun blev kandidat.
Efter denne ørn syede jeg den hvide ørn. Den er syet efter et foto af en ørn, som inspiration og masser af trådbroderi på symaskine lidt ala Birgitte Busk. Også en meget spændende kunstner, som jeg har mødt på en lille workshop på et af Dansk Patchwork Forening ´s træf.

Dejligt at foråret er på vej. Erantiserne og vintergækkerne pibler op ved de lune voksesteder, og solen skinner fra en skyfri himmel.
God søndag.
kh. Lisbeth

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Mange tak for dit besøg og kommentar