9. april 2014

Børnetæppe trin for trin færdig mm.

Jeg vil gerne vise det nyvaskede børnetæppe frem. Nu er det afleveret og godkendt ;-)
Jeg er helt vild med bilerne, som giver tæppet energi og humør.

Da jeg bruger min blog, som en logbog over, hvad jeg får syet, kommer der lige lidt flere billeder. 
Det er mindre ting til kommende markeder og gaver og alt syet af rester fra skabe og skuffer. 
Det vil nu sige, at skal jeg være helt ærlig, så har der sneget lidt nyt stof ind i skabet, som jeg ikke kunne undværre. Det lyseblå stof med Kitty Cat. Er det ikke sødt?

og små hagesmækkere

og lange hagesmækkere - alle med vådligger-stof fra Jysk på bagsiden

Tak fordi du kiggede forbi.
Sidste feriedag her, så den skal nydes.
Stor tak for kommentarer. Det er altid dejligt med respons.
KH Lisbeth

1 kommentar:

  1. Åå .. for et herlig og superflott teppe! Blir glad av å se på det! :) Kjempefine pennal! Ja, kjempesøtt det stoffet med Kitty Cat! :) Og så søte smekker! Jeg har hatt lyst til å sy smekker en stund, det blir nok snart ..
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg!
    Ha en god helg! :)
    Klem fra Lisa

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg og kommentar