10. maj 2014

Så er der kaffepause

Solen skinner og det er weekend med udsigt til regn senere, og så sidder jeg inde ved symaskinen, i stedet for at være udenfor! For en gang skyld er jeg i gang med at sy et par kaffeservietter, og der kunne lige blive 2 ens. Mængden af små rester forbliver stort set den samme.

 Medens jeg syede hører jeg radio med "Mig og Monika", og hørte her, at en ny undersøgelse viser, at kaffe i stor mængder er sundt, og at der ikke er grund til at drikke mindre kaffe. Så var der jo lejlighed til at teste, fotografere og få kaffepause på terrassen.

Lige et nærbillede af pyntesyninger med biler og korssting

og et par stemningsbilleder fra haven


Aktiviteterne i syværelset har været små i den senere tid. Nakke og skuldre kræver opmærksomhed, i form af øvelser, stræk og varmepude.

Tusind tak for dejlige kommentarer. Det glæder mig altid meget, så fortsæt endelig hermed.
God weekend derude i blogland og tak fordi du kiggede forbi min blog.
KH Lisbeth

2 kommentarer:

  1. Så flotte kaffeservietter! Liker sirkelquiltingen, korsstingene og søte biler! :) Det hørtes bra ut det med kaffen. Jeg koser meg ofte med kaffe. Koselige bilder fra hagen! Løytnantshjerte er så nydelig! :)
    God bedring med nakke og skuldre og ha en fortsatt god uke! :)
    Klem fra Lisa

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for din kommentar Lisa!
      kh Lisbeth

      Slet

Mange tak for dit besøg og kommentar