18. maj 2014

Og 4 mere!

I mine gemmer fandt jeg en ufo, som jeg en gang troede skulle blive til en løber, men jeg havde ikke brug for en løber eller lille dug, og så blev den lagt til side. Da jeg genså den, kunne jeg se muligheden for, at den kunne deles op i 4 kaffeservietter, og så gik det hurtigt.
og 2 mere
Ikke helt ens og alligevel næsten.
De er syet af rester af japanske og småblomstrede stoffer.

Jeg har ellers været i haven, hvor alt grønnes og vokser, og det gælder også ukrudtet!
Klematisen er så fin og duftende 

Og denne hortensie, som klarede vinteren og foråret uden frostskader, har fået selskab af mange tulipaner. Jeg mener nu kun at der var nogle få løg sidste år. Frodigt ser det ud.

Den smukkeste morgenstund, dugvåd græsplæne, morgendis, solskin og næsten vindstille.
Stor aktivitet af musvitterne i fuglehuset.
Ha´ en god dag.
KH Lisbeth

5 kommentarer:

  1. Kjempefine og delikate kaffeservietter! Friskt med den røde firkanten i midten! :) Nydelig klematis og fine tulipaner!
    Skulle gjerne hatt en så stor og frodig hortensia. :)
    Ha en god kveld! :)

    SvarSlet
  2. Jeg tror da næsten, at det er de fineste du har lavet! Jeg synes ellers også, at de forrige du viste, var så fine. :-)

    SvarSlet
  3. Du er bare helt rå til å sy kaffeservietter! Kjempefine alle sammen :)

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg og kommentar