22. juli 2014

Valmuequilt - trin 3

Sikke sommervarme - dog trives jeg bedre ved lavere temperaturer, men nyder de lune og fantastiske morgenstunde og aftener. På morgenstunden fik jeg puzzlet valmuerne, knopper og stængler på plads.  Det er meningen, at den skal spændes op omkring en billedramme 60 x 70 cm og monteres i en "sølvramme".
Bagpå topstykket kommer jeg en tynd volumenvlies, og så er jeg klar til at quilte.
Sommerhilsen til alle derude og tak for jeres kommentarer - de gør det sjovt at blogge.
KH Lisbeth

4 kommentarer:

  1. Så flott det blir, og så nyydelige valmuer! :) Det blir spennende å se det ferdig. :)
    Her er det også veldig varmt. Godt å sitte i skygge nå.
    Sommerhilsen fra Lisa

    SvarSlet
  2. Det bliver altså fint, Lisbeth! Du er virkelig god til dette her!

    SvarSlet
  3. Den er altså så flot Lisbeth. Især er jeg vild med, at du har "skal" på mange af knopperne :-) Den ser så dejlig naturlig ud.
    Fortsat god sommer
    Hilsen Marian

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg og kommentar