2. november 2016

Flere malede sten

Jeg får stadig malet nogle sten, og regner med, at de skal forsøges solgt på det kommende julemarked om ca. 4 uger. Nogle dage lykkes min små maleprojekter bedre end andre dage.
og en serie multifarvede sten
og en serie køleskabsmagnetter
Fra syværelset er der kommet et lille penalhus

og forsøg med at upcycling/genbrug af glaskugler ved hjælp af forskellige teknikker, decoupage, poscatusher og glimmer. Der skal arbejdes lidt videre med teknikkerne, da jeg endnu ikke er helt tilfreds med resultatet. Glaskuglerne er genbrug fra et tidligere velgørenhedprojekt, hvor der var klæbet 3 ovale udsmykninger på hver glaskugle. Disse kan fjernes, men i solskin kan omridset af den tidligere udsmykning ses. Tanken om at genbruge kan jeg bestemt rigtig godt lide, men det skal helst se nyt og fint ud.
Herligt at du kiggede med på min blog.
Jeg bliver glad, hvis du lægger en kommentar og måske har du erfaring eller ide med dekoration af kugler, som du vil dele med mig.
Kh Lisbeth

1 kommentar:

  1. Så flink du er til å male. Kjempeflotte steiner! :) Jeg likte spesielt godt steinene med velkommen og blomster, på det første bildet. Snømennene var også veldig søte. Flott måte å dekorere julekuler på.
    Ønsker deg en fin førjulstid!
    Klem fra Lisa

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg og kommentar