8. oktober 2013

Kursus, grydelapper og blogindstilling

Snart 15 år har jeg været medlem af Vendelbo Quilterne, og i de seneste år dog som en sjælden gæst til det ugentlige møde, som normalt er om mandag aften. Ikke fordi jeg deltager i mange ting, men mandag aften er den aften, hvor der sker flere ting hos os, og så må der prioriteres. Heldigvis er jeg med en gang imellem og i lørdags var der kursusdag, hvor Lone Krogh stod tidligt op og kom og lærte os applikations teknikker og ikke mindst fik os udfordret med at lære vores symaskiner bedre at kende. Opstart med den helt enkle øvelse at sy forskellige applikationssømme op med forskellige indstillinger og samtidig nedskrive det ved sømmene. Altid dejligt at møde undervisere, der brænder for deres sag, og Lone er ingen undtagelse. En god og inspirerende dag og hyggeligt samvær. 

Ingen fotos fra kurset, men nogle grydelapper, som er Free Style quiltet, og syet sidst i 90´erne i 2002- 2003, da jeg først rigtig lærte at Free Style quilte i 2002 !!!

et par mere

Som noget nyt på min blog, er der nu mulighed som før at lægge en kommentar og nu også at klikke i feltet "synes godt om". Jeg blev opmærksom på denne mulighed på Blog Fantatisk.

Det vil glæde mig, om I lægger en kommentar eller en "likes".
kh Lisbeth

1 kommentar:

  1. Så heldig du er, som har vært på kurs! Sikkert veldig lærerikt og koselig!
    Flotte grytelapper! Likte spesielt de første.
    Ha en god dag! :)

    SvarSlet

Mange tak for dit besøg og kommentar