17. maj 2014

Igen, igen kaffeservietter

Igen, igen har et par kaffeservietter set dagens lys i mit syværelse. 
Dog med et twist med quiltningen.

Også denne gang har jeg benyttet symaskinens pyntesømme - her med sejlbåde og korssting til at ramme patchworkstrimlen ind. Dog lavede symaskinen fejl på begge kaffeservietter lige under sejlbådene. Hvorfor det skete ved jeg ikke. Er der én derude, som har svaret?
Jeg opdagede det først, da jeg havde quiltet dem, gør det noget?

Her har vi det dejligste solskinsvejr, men for få dage siden fik vi regn og der fik jeg taget et par billeder fra haven, lige som solen kom igen. Her staudehaven:

og her den flotte blomstrende hæk

Tak fordi du læste med og læg gerne en kommentar.
KH Lisbeth

2 kommentarer:

  1. Flotte kaffeservietter med søte seilbåter! Er det en feil der, er det i så bare sjarmerende! For en fin og frodig staudehage, med nydelige blomster! Det er mye å glede seg over fremover. :)
    Klem fra Lisa

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg blev så ærgerlig, da jeg opdagede fejlen, og da jeg fotograferede dem - så jeg at fejlen var på dem begge og samme sted! Men pyt ;-)

      Slet

Mange tak for dit besøg og kommentar